vad

THere is no fucking revolution

Vi bryr oss inte om de fattiga

Fattiga i själ är vi alla

Vi har fyllt den med gamla tider, framtider och dött nedstampat hopp

Som sand


Svarta slåss mot svarta

There is no fight the power

Power fights power

Och vi ser ointresserat på

They are all dead ya know

Really, you mean on the inside

Nah. The poets man

Im a fookin poet

No


Can u explain ur attraction

To what?

Behöver jag stänga dörrar så du  kan se.

Har du inget svar på den så finns det ingen inget det


Men det finns en grupp

Fast den är osynlig

Han sa att man känner igen ens egna när man ser dem

Vi som grupperar oss



You are breaking my heart

Göra sönder något som man inte ens kan ta på

Jag kan ta på ditt bröst

Jag kan höra det slå

Jag kan slå dig sönder och samman utan att få tag i ditt hjärta

Jag kan vända mig om men ändå höra det slå i takt med mitt

För vi är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0